Üllő

Befektetőbarát település hivatalos weblapja


                   
                   

Üllőn sem a NAV kér személyes adatot telefonon!

Feltöltve: 2017. augusztus 2.

Nem a NAV kér személyes adatot telefonon!

Egy adózó bejelentése szerint valaki a Nemzeti Adó- és Vámhivatal nevében telefonál és bankszámla-adatokat kér. A telefonban egy udvarias hang közli az ügyféllel, hogy túlfizetése van az adóhivatalnál, de ezt csak nevének és bankszámlaszámának megadását követően tudják utalni.

A NAV telefonon soha nem értesíti ügyfeleit, és soha nem kér bankszámlaszámot, vagy egyéb bizalmas adatot! Kérjük, hogy ha valaki ilyet tapasztal, haladéktalanul tegyen bejelentést a NAV bármelyik igazgatóságán, ügyfélszolgálatán, éssemmiképpen se adja meg adatait! Az ebből eredő kellemetlenségekért a NAV nem vállal felelősséget, mert a hivatal kizárólag ügyfélkapun, postán, illetve folyószámla-kivonaton értesíti az adózókat a túlfizetésekről.

 

Üdvözlettel:
Salgó Attila

sajtóreferens

06-1-427-5061

06-70-491-2907
NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága

Megszakítás