Aktuális

Feltöltve: 2020. március 18.

2020. április 3-tól 2020. április 5-ig az Abony – Szolnok állomások között végzett pályakarbantartási munkák miatt a 100a sz. Budapest Nyugati  – Szolnok vasútvonalon a bejegyzés alatt szereplő vonatok módosított menetrend szerint közlekednek.
 
Az S6108 sz. vonat április 3-án és 4-én Ceglédről 1 perccel korábban (22.23), Abonyból 1 perccel később (22.36) indul,
Szolnokra 1 perccel később (22.46) érkezik. Szolnoktól a menetrendje változatlan.
 
Április 4-én és 5-én Abony – Szolnok között a 2630 sz. vonat 7 perccel (Abony indul: 3.21, Szolnok o 3.31.),
a 2620 sz. vonat 6 perccel (Abony indul: 4.21, Szolnok o 4.31.) később közlekedik.
A módosított menetrend

Feltöltve: 2020. március 17.

A kormányablakokban és okmányirodákban is korlátozásokat vezetnek be a koronavírus-fertőzés terjedésének mérséklése érdekében a kormányhivatalok. Az intézkedések célja, hogy az ügyfélterekben a lehető legkevesebb személy tartózkodjon egyszerre. Az ügyfélszolgálatokon történő személyes megjelenés elkerülésével a megbetegedés kockázata és a járvány további terjedése mérsékelhető.
Az operatív törzs arra kéri a kormányablakok, okmányirodák ügyfeleit, hogy lehetőség szerint időpontfoglalással menjenek ügyet intézni, e nélkül csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen a kormányablakokat. A kormányablakok hétfőn nyitják meg az új foglalható időpontokat, ezzel párhuzamosan kevesebb olyan ügyfelet tudnak majd fogadni, akik időpontfoglalás nélkül érkeznek. Időpont ügyfélkapuval az idopontfoglalo.kh.gov.hu oldalon, ügyfélkapu nélkül a 1818 ingyenesen hívható telefonszámon foglalható.
A kormányablakokban, okmányirodákban és más ügyfélszolgálatokon korlátozhatják a bent tartózkodók maximális létszámát. Kérjük ügyfeleinket, hogy az ügyféltereken kívül, egymástól kellő távolságot tartva várják meg, amíg sorra kerülnek.
Az elkészült okmányokat az eddigiekkel ellentétben nem személyesen kell átvenni a kormányablakokban, okmányirodákban, illetve a postán vagy a kézbesítőtől, hanem levélküldeményként a postaládába kézbesítik azokat.
A Pest Megyei Kormányhivatal az operatív törzs intézkedéseivel, javaslataival összhangban látja el feladatát.
Felhívjuk az ügyfelek figyelmét, hogy a 2020. március 12-t követően lejáró, a magyar állampolgárok Magyarország területén hatályos valamennyi hivatalos okmánya a veszélyhelyzet megszűnését követő 15 napig érvényes. Az okmányok megújítására jelenleg tehát nincs szükség, azokat Magyarország területén továbbra is használhatják, külföldön azonban nem érvényesek a lejárt okmányok. Azok tehát, akiknek külföldön is érvényes okmányra van szükségük, lejárt okmányaikat meg tudják hosszabbítani a kormányablakokban.
Javasoljuk, hogy az ügyfélkapuval rendelkező állampolgárok elsősorban a megújult magyarorszag.hu oldalon elérhető online ügyintézési lehetőségeket vegyék igénybe. A leggyakoribb 750 ügykörben elérhető az elektronikus ügyintézés (a bejelentkezés ügyfélkapu regisztrációval, elektronikus személyi igazolvánnyal, vagy telefonos azonosítással történik), továbbá valamennyi ügyben lehetőség van a kérelem benyújtására ún. e-papír szolgáltatás használatával (a bejelentkezéshez szintén ügyfélkapus azonosítás szükséges). Az ügyfélkapuval nem rendelkező ügyfelek számos ügyben postai úton is leadhatják kérelmüket. További információkért keressék fel a kormanyhivatal.hu oldalt, valamint hívják az ingyenesen hívható 1818 Kormányzati Ügyfélvonalat.

Feltöltve: 2020. március 10.

Az Önkormányzat a korábbi évekhez hasonló módon 2020-ban is segítséget nyújt a lakosság számára a patkányirtáshoz. Ha a lakókörnyezetükben patkányok megjelenését, elszaporodását észlelik, kérjük jelezzék a Polgármesteri Hivatal recepcióján személyesen, telefonon a 29/320-011/100-as melléken vagy a csete.ibolya@ullo.hu e-mail címen.
A Hivatalnál bejelentett, illetve igényelt patkányirtást a Né-Du Kkt. szakemberei 2020. március 13-14-15-én, majd március 27-28-29-én végzik. Ahol további ellenőrzés
szükséges, azt 2020. április 9-10én teszik meg.
A cég szakemberei már jól ismerik településünket és a veszélyeztetett területeket. A helyszínen a gázmester dönt az irtás szükségességéről, és csak indokolt esetben helyez ki csalétket. Kérjük, hogy ne közvetlenül a szolgáltatást végző cégnél jelezzék az igényüket. Csak azokon az ingatlanokon fogják elvégezni a patkányirtást, amelyeket a Polgármesteri Hivatalnál bejelentettek.

Üllői Polgármesteri Hivatal

Feltöltve: 2020. március 6.

Érintett helyszín: a 2242. helyrajzi szám

Az ELMŰ Hálózati Kft. mint beruházó és a Szinaron Kft. mint a munkálatokat kivitelező cég Hivatalunkhoz eljuttatott információi alapján tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy 2020. március 16-20. napokon, hétköznap 7:00-16:00 óra között a Vasadi u. 2 szám alatti ingatlan elektromos áram földkábeles csatlakozóvezeték építése fog zajlani az Ócsai úton, a 2242. helyrajzi szám alatti ingatlan villamos energia ellátása vonatkozásában.

A földkábeles csatlakozóvezetés építése miatt bontandó felületek (térkő: 2 m2; zöldterület: 3,6 m2) melyek a munkálatok befejezését követően eredeti állapotnak megfelelően helyreállításra kerülnek.
Az elektromos áram földkábeles csatlakozóvezeték építése az Ócsai út jelölt szakaszán történik és nem érinti az ősszel átadott és felújított Vasadi utcát!

Érintett terület, a térképen jelölve, az alábbi pdf-re kattintva elérhető:

Feltöltve: 2020. március 5.

Tisztelt Adózó Ügyfeleink!
Felhívjuk a figyelmüket arra, hogy a 2020. I. félévi adófizetési kötelezettségeiket – melyek fizetési határideje: 2020. március 16. – átutalással is teljesíthetik az OTP Bank Nyrt-nél
vezetett számlaszámokra:

  • GÉPJÁRMŰADÓ SZÁMLASZÁM: 11742056-15392141-08970000
  • IPARŰZÉSI ADÓSZÁMLASZÁM: 11742056-15392141-03540000
  • ÉPÍTMÉNYADÓ SZÁMLASZÁM: 11742056-15392141-02440000
  • KÉSEDELMI PÓTLÉK SZÁMLASZÁM: 11742056-15392141-03780000

Amennyiben fizetési kötelezettségüket átutalással teljesítik a közlemény rovatba az Adószámlakivonat jobb felső sarkában lévő mutatószámot kell beírni! Külön felhívjuk a figyelmüket arra, hogy adófizetési kötelezettségüket, adónemenként külön-külön a megfelelő adószámlára teljesítsék.
Kérem fentiek szíves tudomásul vételét!

Dévai Éva
Adócsoport vezető

Feltöltve: 2020. március 5.

Tisztelt adózó ügyfeleink!

A 2020. I. félévi gépjárműadó fizetési kötelezettségről szóló értesítések, határozatok kiküldését követően számos telefonhívást és e-mailt kap Adóhatóságunk az alábbi kérdéssel:
„2020. év elején eladtam a gépjárművem, be kell fizetnem a 2020. évi gépjárműadó összegét? Mit kell tennem, hogy ne kelljen a továbbiakban a gépjárműadót fizetnem?”

Részletek itt.

Feltöltve: 2020. február 24.

Partnerségi egyeztetési felhívás!

Ezúton tájékoztatok minden érdekeltet, hogy Üllő Város Önkormányzata 16/2017.(VI.03.) sz. Ö.K. rendelete alapján partnerségi egyeztetést kezdeményez a Helyi Építési
Szabályzat (HÉSz) szövegében egyes általános rendelkezések pontosítására és a Szabályozási Terv (SzT) részmódosítására, amely a város alábbi 6 részterületét érinti:
1. A Dóra-major oktatási központjának területét annak fejleszthetősége, korszerűsítése érdekében;
2. a katolikus temető melletti „Lke” jelű kertvárosias lakóövezeti besorolású területek szabályozásának módosítását a temető területének bővítése érdekében;
3. a Malom u. 5. (47 hrsz) ingatlan építési övezeti besorolásának módosítását;
4. az Ecseri u.— József Attila u.— Gyömrői út— Szövetkezet u. által határolt tömb szabályozásának módosítását;
5. az Akácfa u. és Viola u. között a Hársfa utca északkeleti és délnyugati oldalának szabályozás-módosítását;
6. a vecsési közigazgatási határ mentén, az FGSZ telephelyének szomszédságában fekvő 0111/1 hrsz-ú terület szabályozásának módosítását.

A 2. és 6. részterület esetében a Településszerkezeti Terv is módosításra kerül.

A módosítás szöveges alátámasztó munkarészét és a településszerkezeti-, valamint szabályozási tervlap tervezett módosítását Üllő város polgármestere a településfejlesztési,
településrendezési és településképi feladataival összefüggő partnerségi egyeztetések szabályairól szóló 16/2017.(VI.03.) számú önkormányzati rendeletének 1. melléklete és
3.§ (1) bek. ab) és ac) pontja alapján Üllő város Önkormányzati Hivatalának hirdetőtábláján és Üllő város hivatalos honlapján 17 napra közzéteszi.
A módosítás szöveges alátámasztó munkarészét és a településszerkezeti-, valamint szabályozási tervlap tervezett módosítását itt megtekinthetik.
Amennyiben észrevételük van a tervezettel kapcsolatban, kérjük megküldeni a www.ullo.hu/kozigazgatas/onkormanyzat/rendeletek oldalon a 16/2017.(VI.03.) sz. rendeletre kattintva, annak utolsó oldaláról kinyomtatható partneri adatlapot kitöltve, legkésőbb 2020. 03. 11.-ig a partnerseg@ullo.hu e-mail címre, vagy postai úton a Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési Irodájának címezve a 2225 Üllő, Templom tér 3. címre.

2020.02.24.

Kissné Szabó Katalin
polgármester

Feltöltve: 2020. február 17.

Még egy hónapig akár SMS-ben is kérhető az szja-bevallási tervezet postázása. Akinek még nincs ügyfélkapuja, és nem is szeretne a digitalizáció útjára lépni és ügyfélkaput nyitni, az idén is kérheti a Nemzeti Adó- és Vámhivataltól (NAV) szja-bevallási tervezetének postázását. Ehhez nem kell mást tennie, mint az adóazonosító jelét és a születési dátumát tartalmazó kérelmet SMS-ben vagy egyéb módon eljuttatni a NAV-hoz március 16-áig.

További részletek itt.

Feltöltve: 2020. február 13.

„Egyre szigorúbbak az élővizekbe mint befogadókba engedett tisztított szennyvizet illető környezetvédelmi elvárások, ami igen pozitív fejlemény a hatóságok gondolkodásmódjában.
E dicséretes változásnak a csatornát igénybe vevő emberek szemléletében is be kell következnie. A csatornahálózat állapota és a tisztítótelep működése erősen függ a csatornába
engedett szennyvíz tartalmától. Vannak szennyezőanyagok, amelyekkel a szennyvízkezelési technológia nehezen tud megbirkózni.” (forrás: DPMV.hu, csatornahasználati illemtan)

A DPMV Zrt. által összeállított tudnivalókat itt olvashatják részletesen:
https://dpmv.hu/upload/files/csatornahasznalati_illemtan.pdf