Hírek

Feltöltve: 2021. szeptember 1.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a 2021. II. félévi helyi iparűzési adó és építményadó, fizetési kötelezettség teljesítésének határideje 2021. szeptember 15. napja!

A fizetési kötelezettségekről szóló adószámla kivonatok postázása megtörtént a magánszemélyek részére!

Amennyiben az Ön adószámla kivonatán a gépjárműadóra vonatkozóan az „Értesítés kézhezvételekor fizetendő” sorban összeg szerepel, az az előző év, évek hátraléka, melyet köteles megfizetni az önkormányzat gépjárműadó számlájára.

Amennyiben az Ön adószámla kivonatán az „Értesítés kézhezvételekor fennálló túlfizetés”
sorban NEGATÍV előjellel szerepel összeg az TÚLFIZETÉS, melyet visszaigényelhet.
A visszaigényléséről rendelkezni lehet a „www.ullo.hu/ közigazgatás/ ügyintézési kalauz/adóügyek/rendelkezés a (túlfizetés összegéről)” nyomtatványon. A nyomtatványt postai úton, vagy a Városháza recepcióján elhelyezett nyomtatvány gyűjtő ládába történő elhelyezéssel juttathatja vissza Adóhatóságomhoz.

Amennyiben adójukat banki utalással kívánják teljesíteni, azt a következő számlaszámokra tehetik meg:

ÉPÍTMÉNYADÓ SZÁMLASZÁM: 11742056-15392141-02440000
KÉSEDELMI PÓTLÉK SZÁMLASZÁM: 11742056-15392141-03780000
GÉPJÁRMŰADÓ SZÁMLASZÁM: 11742056-15392141-08970000
IPARŰZÉSI ADÓ SZÁMLASZÁM: 11742056-15392141-03540000

Felmerülő kérdéseikkel az Adócsoport munkatársaihoz fordulhatnak:
személyesen:hétfőn 13,00 – 17,30 óra között, valamint
telefonon:29 320-021/116, 131, 109-es melléken, továbbá
e-mailben: devai.eva@ullo.hu címen.

Köszönjük, hogy adókötelezettségük teljesítésével, a befizetéseikkel hozzájárulnak Üllő Város fejlődéséhez.

Dévai Éva
Adócsoport vezető

Feltöltve: 2021. augusztus 31.

Minden magyar önkormányzat versenyzik egymással pályázatok, források elnyerésében és ugyanígy a fejlesztők, beruházók magukhoz “édesgetésében” is.

VECSÉS, MAGLÓD, ÜLLŐ, ECSER ÉS GYÖMRŐ a mai napon új szintet lépett, a jövőben összehangoltan zajlanak majd a településeken a fejlesztésekkel kapcsolatos feladatok, problémák vizsgálatai, a szükséges infrastruktúrák terveztetési és legfőképp forrás keresési feladatai.

A főváros déli szektorában településeink 2000 hektárnyi, 20 millió négyzetméternyi tervezett ipari fejlesztési területtel rendelkeznek. Ez magyarországi viszonylatban is egyedülálló potenciál, a főváros és a repülőtér szomszédságában, amely megfelelő kormányzati figyelmet is igényel.

Amennyiben a következő évtizedben ezek a területek benépesülnek, akkor nem csak jelentős bevételekre tehetnek szert városaink, hanem hatalmas feladatokat is kapnak ezekkel együtt.

Jelenleg az 5 település 70 ezer lakosának napi közlekedése is akadozik a meglévő úthálózatokon, így elkerülhetetlen olyan közúthálózati bővítések megvalósítása, amely a növekvő teherfuvarozói és személyautó forgalmat zökkenőmentesen tudja kezelni.

A mai napon egybehangzóan döntöttünk arról, hogy hatástanulmányt készítettünk arra vonatkoztatva, milyen közút infrastruktúra növelésére lesz szükség mindezekhez.

Természetesen számítani kell arra is, hogy a 20 millió négyzetméter ipari fejlesztés hatalmas munkaerő vonzást eredményez, amelyet nem lehet a meglévő lakosságból kiszolgálni, így jó előre gondoskodni kell arról is, hogy megfelelő dolgozói szállások is létesüljenek párhuzamosan, valamint megfelelő szolgáltatásokat is rendelni lehessen ezekhez.

A munkába járást könnyíteni kell kerékpárutak és belső tömegközlekedési eszközök fejlesztéseivel is, minden érintett település közlekedésének figyelembevételével, hogy minél jobban csökkentsük településeinken a gépjármű forgalmat.

Ezekről szintén közösen gondolkodunk a jövőben és szükség szerint közösen is lépünk fel, lobbizunk azért, hogy központi forrásokat is igénybe tudjunk venni mindezekhez.

A következő tíz év nagy feladatokat állít elénk. Ezeket csak közösen lehet eredményesen megoldani. A csapat összeállt, a munka elkezdődött!

Feltöltve: 2021. augusztus 25. I Érvényes: 2024. július 31.

IGAZGATÁSI SZÜNET A POLGÁRMESTERI HIVATALBAN

Tájékoztatjuk Lakosainkat, hogy 2024. 07.22-től 2024. 07.26-ig hivatalunk nyári igazgatási szünet miatt zárva tart, az ügyfélfogadás szünetel.
Sürgős, elsősorban anyakönyvi és lakcímnyilvántartási ügyekben Bükkös Hajnalka anyakönyvvezető a 06-70/313-7099 telefonszámon elérhető hétköznapokon 9-től 17 óráig.
2024. július 29-től (hétfőtől) ismét várjuk tisztelt Ügyfeleinket.

Megértésüket köszönjük!

Feltöltve: 2021. augusztus 23.

Üllő Város Önkormányzatának Képviselő-testülete

2021. augusztus 26-án (csütörtök) 17 órakor tartja rendes ülését, melyre ezennel

m e g h í v o m.

Részletek itt.

Feltöltve: 2021. augusztus 11. I Érvényes: 2024. december 31.

A magyar állam által kiírt hulladékkoncessziós pályázaton a 35 éves koncessziót a MOL Nyrt. nyerte el. A MOL 100%-os tulajdonában lévő MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. a tényleges hulladékgazdálkodási és szervezési feladatok ellátásával a jövőben a koncessziós társaság szerepét tölti be. Az új hulladékgazdálkodási rendszerben a lakossági szolgáltatási díjak változatlanok maradnak, a rezsicsökkentési intézkedéseknek megfelelően.
A MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. célja, hogy a magyarországi hulladékgazdasági tevékenységet országos szinten racionalizálják, fejlesszék. Mindez hozzájárul ahhoz, hogy megóvjuk természeti kincseinket, és tiszta, környezetbarát országot, felelősségteljes társadalmat építsünk.

Hulladékkezelés és gyűjtés
A lakosságot (természetes személy ingatlanhasználókat) érintő hulladékkezelési és begyűjtési folyamatok az eddig megszokott formában fognak továbbra is működni az új rendszer életbe lépése után is.
A lakosság részéről regisztrációra nincs szükség,
A hulladék gyűjtése és kihelyezése, továbbá a hulladék elszállításának időpontja és gyakorisága változatlan marad.
Hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díj számlázása és befizetése:
A hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díj számlázásával és befizetésével kapcsolatban 2023. július 1-je után fontos változás lép életbe.

A 2023. július 1. napját követő szolgáltatási időszakokra vonatkozó számlákat az NHKV helyett a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. fogja kiállítani, így a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díj befizetését – az alábbiak szerint szükséges módosítania a lakossági ügyfeleknek:
1. Banki átutalás esetén kérjük, a következő bankszámla adatokkal indítsa az utalást:
MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt.
OTP Bank
11794008-24030025
Az utalás közlemény rovatában továbbra is meg kell adni a számla sorszámát és azt az egyedi vevő (fizető) azonosítószámot, melyet az átutalni kívánt hulladékgazdálkodási közszolgáltatási számla 3. oldalán, a bal felső sarokban talál. A már megszokottak szerint az utalást segítő részletes tájékoztatás (a bankszámla és a közlemény rovatban feltüntetendő adatok pontos ismertetésével) továbbra is megtalálható lesz a számlákon.
2. Csoportos beszedési megbízás esetén további teendője nincs.
Az NHKV Zrt., mint kedvezményezett javára csoportos beszedési megbízás teljesítésére adott felhatalmazást a 2023. július 1-jét követően a hulladékról szóló 2012. évi CLXXXV. törvény erejénél fogva a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt., mint kedvezményezett javára megadott felhatalmazásnak kell tekinteni.
3. Csekkes befizetés esetében a számla mellé már az új kedvezményezett (MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt.) nevére kiállított csekket fogják kiküldeni a számla mellékleteként.
4. Díjnet szolgáltatás/e-számla igénybevétele esetén, amennyiben fizetési módként
– a banki átutalást választotta, kérjük módosítsa a kedvezményezett adatait a fenti, banki átutalás esetében leírtak szerint;
– a csoportos beszedési megbízást választotta, vagy bankkártyás fizetéssel egyenlíti ki a számláit a felületen, további teendője nincs.

A 2024. évi szemétszállítás időpontok itt

 

 

Feltöltve: 2021. július 23.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Polgármesteri Hivatal – a 9/2021(V.13.) önkormányzati rendelet alapján- 2021. július 26. napjától 2021. július 30. napjáig igazgatási szünet miatt zárva tart.
Halaszthatatlan ügyekben (mint pl.: haláleset anyakönyveztetése) Hivatalunk portaszolgálatán tehetnek bejelentést munkanapokon: 8:00-16:00 óráig, személyesen vagy a +36 29/320-011-es telefonszámon.
A Pest Megyei Kormányhivatal Vecsési Járási Hivatalának Üllői Kirendeltsége július 26-án, a szokásos rend szerint hétfőn 13:00-16:00-ig tart ügyfélfogadást a földszinti irodában.
Megértésüket köszönjük!

Feltöltve: 2021. június 30.

2021. július 5-től (jövő héttől) a hulladékszállítás az egész településen CSÜTÖRTÖKI napokon történik majd.
Ennek megfelelően ezen a héten még /hétfő-kedd-szerda, péntek/ a megszokott rend szerinti napokon ürítik a kukákat, majd 2021. július 8. – tól, csütörtökönként viszik majd a teljes településen a kommunális hulladékot.
Csomagolási hulladék és a zöldhulladék begyűjtés napja is módosul, mindkettőt kéthetente csütörtöki napokon fogják elszállítani, már csak ezen a héten viszik a megszokott napokon.
Tehát ebben a hónapban a szállítások időpontjai:
Csomagolási hulladék: július 1., 15., 29.
Zöldhulladék: július 2., 15., 29.

Kérjük, hogy Internetet nem használó ismerőseiket tájékoztassák a változásról, hogy senkit ne érjen kellemetlenség az időpont módosulása miatt. Együttműködésüket köszönjük!

A hulladékszállítás időpontjai itt.

Feltöltve: 2021. június 28.

M E G H Í V Ó

Üllő Város Önkormányzatának Képviselő-testülete

2021. június 29-én (kedd) 16 órakor tartja rendes ülését, melyre ezennel

m e g h í v o m.

 

Részletek itt

Feltöltve: 2021. június 22.

2021. szeptember 5-én, ismét megrendezésre kerül a „Fut az Üllő” városi futóverseny!

Városunk 2018-tól rendezi meg nagy sikerrel a Fut az Üllő városi futóversenyt, amely a második évre már országos hírű eseménnyé nőtte ki magát, a versenyre még a határon túlról is érkeztek résztvevők. A pandémia miatt sajnos az elmúlt időszakban csak online és jótékonysági futásokkal mozgathattuk meg a sportolni vágyókat. 
2021. szeptember 5-én azonban ismét eldördül a startpisztoly, és több százan ismét rajthoz állhatnak együtt, hogy egy közös futáson megmérettethessék magukat.
 Kiemelten fontosnak tartjuk a testmozgást, a futás népszerűsítésével szeretnénk felhívni a figyelmet az egészséges életmód kialakítására. A Fut az Üllő rendezvénysorozat megvalósítása pedig nagyban hozzájárul az életmódváltás beindításához. A gyermekek sport felé terelésében nagy segítséget nyújt ez a program és minden résztvevőnek fantasztikus versenysport élményét biztosít.

Az idei évben még több különböző kategóriában, különböző távon lesz lehetőség rajtvonalhoz állni óvodás kortól egészen 120 éves korig! Ennek megfelelően 16 kategóriában hirdetünk futamokat, amelyek alapján minden sportolni vágyó kipróbálhatja erőnlétét és állóképességét!

A 2021-es kategóriák & futamok a következők

  • Ovis örömfutás
  • Iskolás futam 6-14 év
  • Családi futam (1 felnőtt és 1 vagy 2, 10 év alatti gyermek)-
  • 7 km-es egyéni minimaraton
  • 21 km-es egyéni félmaraton
  • 21 km-es félmaraton váltó (vegyes váltó)

Nevezési & regisztrációs információk!

Időpont Esemény Regisztrációs díj Regisztráció
09:00 óra: Futóverseny megnyitó, ovis futam, ingyenes, regisztrációhoz nem kötött!      
09:30 óra: Iskolás futam (1,7 km) 1000 Ft/fő Regisztráció
10:00 óra: Családi futam (1,7 km) 1 felnőtt 1 vagy 2, 10 év alatti gyermek 1000 Ft/fő Regisztráció
10:30 óra: 7 km mini maraton 2000 Ft Regisztráció
10:30 óra 21 km félmaraton 4000 Ft Regisztráció
10:30 óra 21 km félmaraton váltó (3×7 km) 2000 Ft/fő Regisztráció
13:00 óra: Díjátadó ceremónia    

Online nevezéseket a „regisztráció” gombra kattintva lehet leadni.

Nevezési díj befizetése átutalással az online regisztrációt követő 5 munkanapon belül az alábbiak szerint:

  • Számlavezető Bank OTP Nyrt.

  • Számla tulajdonos neve: Üllő Város Önkormányzata

  • Számlaszám: 11742056-15392141
  • 
Közleménybe: Fut az Üllő 2021.

A befizetés elmulasztása esetén a regisztráció törlésre kerül.

Nevezési határidő: személyesen és online egyaránt 2021. augusztus 27. (péntek) 12:00 óra!

Rajtcsomag, rajtszám átvétel

  • 2021-09-02, csütörtök Üllő Zsálya bisztró terasz reggel 8 tól-16 óráig
  • 2021-09-03, péntek Üllő Zsálya bisztró terasz reggel 8 tól-16 óráig
  • 2021-09-05, vasárnap Üllő Zsálya bisztró terasz reggel 7 től-9 óráig

Rajtszám átvételnél kollégáink kérhetik a személyes iratokat, illetve az adott versenyszám befizetési bizonylatát, visszaigazoló e-mailt.

Információk, regisztrációval kapcsolatos kérdések: Tóth Gábor,

e-mail: toth.gabor@ullo.hu,
telefonszám: +36 (70) 312 4134

Feltöltve: 2021. június 22.

Az Árpád Fejedelem Általános Iskola diákjai fantasztikus tánccal búcsúztatták a tanévet, példás összhang, együttműködés volt a szereplők között, akik látványos, kreatív koreográfiákat valósítottak meg a Jerusalema dallamaira! Köszönet a résztvevőknek az élményért!
(Ötlet és koordináció: Szeghalminé Barbara és Sajtosné Öllei Andrea)

Lejátszáshoz klikk a képre:

Feltöltve: 2021. június 15.

Ezúton tájékoztatok minden érdekeltet, hogy Üllő Város Önkormányzata 16/2017.(VI.03.) sz. Ö.K. rendelete alapján partnerségi egyeztetést kezdeményez Üllő város Integrált Településfejlesztési Stratégiája (ITS) módosított dokumentációjának véleményezésére.

A dokumentációt Üllő város polgármestere a településfejlesztési koncepcióról, az integrált településfejlesztési stratégiáról és a településrendezési eszközökről, valamint egyes településrendezési sajátos jogintézményekről szóló 314/2012. (XI. 8.) Korm. rendelet (tov.: Kormányrendelet) 29/A.§ (6) bek. a) pontja, valamint a településfejlesztési, településrendezési és településképi feladataival összefüggő partnerségi egyeztetések szabályairól szóló 16/2017.(VI.03.) számú önkormányzati rendeletének 1. melléklete és 3.§ (1) bek. b) pontja alapján partnerségi egyeztetésre bocsájtja és Üllő város hivatalos honlapján 15 napra közzéteszi. A partnerségi egyeztetés során figyelembe vettük a veszélyhelyzet ideje alatt egyes településfejlesztési, településrendezési és településkép-védelmi szabályok eltérő alkalmazásáról szóló 546/2020. (XII.2.) Korm . r. 2 §. (2) bek. a. pontját, miszerint a lakossági partnerségi egyeztetés az önkormányzat honlapján közzétett részletes szakmai tájékoztatóval tehető meg.

Az ITS módosított dokumentációját itt megtekinthetik.

Amennyiben észrevételük van a dokumentációval kapcsolatban, kérjük megküldeni a www.ullo.hu/kozigazgatas/onkormanyzat/rendeletek oldalon a 16/2017.(VI.03.) sz. rendeletre kattintva, annak utolsó oldaláról kinyomtatható partneri adatlapot kitöltve, legkésőbb 2021. 05. 31.-ig a partnerseg@ullo.hu e-mail címre, vagy postai úton a Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési Irodájának címezve a 2225 Üllő, Templom tér 3. címre.

2021. 06. 14. Kissné Szabó Katalin
polgármester

Feltöltve: 2021. június 7.

Kedves gyerekek, kismamák és nagymamák, hölgyek és urak!

Kinőted, vagy meguntad? Kettő van, amiből egy is sok? Vagy egyszerűen szeretnél túladni valamin, amit nem használsz – de még használható, akkor hozd ki a piacunkra 2021. június 20-án vasárnap 8-12 óra között és reméljük, hogy mindenki jól jár. Asztali árusító helyet a gyermekek számára ingyenesen biztosítunk, felnőttek részére 100 Ft/2m díj ellenében.
Ezen a napon lesz a „Kiskosárral a piacon” című rajzpályázat, valamint az „Ötletelő” eredményhirdetése 11-12 óra között, amelyre várunk minden pályázót szeretettel!
Az árusítóhelyek kiosztása céljából előzetes regisztráció szükséges, június 18-ig várjuk az érdeklődőket: piacnapokon (szerda: 06-13-ig, péntek: 13-18-ig, szombat: 06-13-ig) személyesen a piacfelügyelői irodában vagy a piacfelugyelo@uvf.hu e-mail címen, illetve telefonon a 06-70/659-4530 számon.

ÜVF Kft.
Bogdán Józsefné piacfelügyelő