Aktuális

Feltöltve: 2018. január 16. I Érvényes: 2018. május 22.

e-Szja: idén már a munkáltatók helyett is a NAV számol

 

2018-ban a személyijövedelemadó-bevallás tervezetét azoknak is automatikusan, külön kérés nélkül elkészíti a Nemzeti Adó- és Vámhivatal, akik korábban munkáltatójuktól kérték az adómegállapítást.

A munkavállalóknak idén januárban már nem kell nyilatkozniuk arról, kérik-e, hogy munkáltatójuk készítse el szja-bevallásukat, mert megszűnt a munkáltatói adómegállapítás. A NAV számukra is összeállítja a 2017-re vonatkozó szja-bevallási tervezetet. Ehhez semmilyen kérelmet nem kell benyújtani. 

A tervezet, akár az adózó közreműködése nélkül is – ha nincs szükség kiegészítésre, javításra – 2018. május 22-én érvényes személyijövedelemadó- bevallássá válik. Az elkészített adóbevallási tervezeteket a NAV 2018. március 15-től az Ügyfélkapun keresztül elektronikus formában elérhetővé teszi.

Akinek nincs ügyfélkapuja, 2018. március 19-ig kérheti a tervezet postázását levélben, SMS-ben (06-30/344-4304) vagy a NAV honlapján elérhető űrlapon, formanyomtatványon (BEVTERK), továbbá telefonon, a 1819-es hívószámon, valamint az ügyfélszolgálatokon.

Az SMS-ben az SZJA rövidítés mellett az adóazonosító jelet és a születési dátumot kell elküldeni ebben a formában: SZJAszóközadóazonosítójelszókö zééééhhnn

Az szja 1+1 százalékának felajánlásáról a korábbi évekhez hasonlóan, idén is lehet elektronikusan és papíron is rendelkezni.

Aki maga szeretné szja-bevallását elkészíteni, a NAV honlapján, illetve ügyfélszolgálatain már most elérheti a 17SZJA nyomtatványt. Az új webes kitöltő felület 2018. január 8. óta elérhető a NAV honlapjáról (www.nav.gov.hu/szja/szja), illetve a kormányzati portálról (www. magyarorszag.hu).

 

 

Üdvözlettel:
Salgó Attila

sajtóreferens

Feltöltve: 2017. november 10. I Érvényes: 2017. december 20.

Központi ügyfélszolgálat új helyen!

A 1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15. szám alatt lévő irodaház helyett, a NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának központi ügyfélszolgálata november 20-tól a 1134 Budapest, Dózsa György út 128-132. szám alatt várja ügyfeleit.

2017. november 20-tól a NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága és a NAV Észak-budapesti Adó- és Vámigazgatósága központi ügyfélszolgálata közösen működik a 1134 Budapest, Dózsa György út 128-132. szám alatt. A 1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15. szám alatt lévő központi ügyfélszolgálat utoljára 2017. november 16-án, csütörtökön tart nyitva. 2017. november 17-én, pénteken – a költözés miatt – zárva tart.

Az ügyfélfogadási idő változatlan:

Hétfő: 8:30-18:00
Kedd: 8:30-12:00
Szerda: 8:30-18:00
Csütörtök: 8:30-12:00
Péntek: 8:30-11:30

A központi ügyfélszolgálat megközelítése tömegközlekedéssel: a 30-as autóbusszal, a 14-es villamossal és a 75-ös illetve 79-es trolibusszal lehetséges. November 17-én ügyfeleink személyesen a NAV budapesti központi ügyfélszolgálatain, és vidéki kirendeltségein zavartalanul tudják ügyeiket intézni. Általános telefonos ügyintézés esetén kérjük, hívja a 1819-es számot, regisztrált felhasználók esetében pedig a (06) 40/20-21-22-es telefonszámon tudja ügyeit intézni.

Bővebb információkért kérjük, látogasson el honlapunkra: www.nav.gov.hu/ugyfelszolg.

 

Üdvözlettel:

Salgó Attila

sajtóreferens

06-1-427-5061

06-70-491-2907
NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága

Feltöltve: 2017. november 1.

Dr. Tarcali Gábor elnök úr levelére hivatkozással ezúton tájékoztatom, hogy a Földművelésügyi Minisztérium akciót indít a lejárt szavatosságú régi, elsősorban történelminek nevezhető növényvédő szer hulladékok térítésmentes begyűjtésére és megsemmisíttetésére, mely elhatározás e probléma megoldására üdvözlendő, hiszen Magyarország érdeke, hogy megszabadulhassunk ezektől a veszélyes növényvédő szer hulladék tételektől.

Részletek a linken.

Feltöltve: 2017. október 11.

A Pest Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Monor Katasztrófavédelmi Kirendeltség felvételt hirdet beosztott tűzoltó illetve gépjárművezető beosztás betöltésére.

E  Felvételi tájékoztató: Dabas Hivatásos Tűzoltóparancsnokságon

Helyszín: 2370 Dabas, Szent István út 47.

Időpont: 2017.10.17. 11:00 órától – 14:00 óráig.

E Felvételi tájékoztató: Monor Katasztrófavédelmi Kirendeltségen

Helyszín:  2200 Monor, Péteri út 25.

Időpont: 2017.10.18.  11:00 órától – 14:00 óráig.

A felvételi tájékoztatóra jelentkezők 2017. október 15-ig előzetesen regisztrálják magukat a monor.kk@katved.gov.hu email címen.

Minden érdeklődő jelentkezését várjuk, aki elkötelezett a hivatásos szolgálat iránt. A felvételi eljárás első lépése a fizikai felmérő sikeres teljesítése, amelyet Budapesten előzetes egyeztetés alapján történik.

Hogyan lehetek tűzoltó?

Beosztott tűzoltói képzésbe való bekerülés feltétele az előzetes fizikai, egészségügyi és pszichikai vizsgálaton történő alkalmasság. Az alkalmassági vizsgálat menetét, tartalmát az 57/2009. (X.30) IRM-ÖTM-PTNM együttes rendelet szabályozza. A fenti alkalmassági vizsgálaton túl ún. kifogástalan életvitel ellenőrzésen is át kell esnie a jelentkezőknek.

A hivatásos állományba vétel feltétele:

  • 18. életév betöltése
  • büntetlen és kifogástalan életvitel
  • cselekvőképesség
  • magyar állampolgárság
  • legalább középfokú állami iskolai végzettség (érettségi)
  • alkalmassági vizsgálatokon való megfelelés
  • Előny: „C” kategóriás jogosítvány
  • 1 A felvételi tájékoztatóra a  jelentkező hozza magával az önéletrajzát, személyes okmányaitvalamint – mivel beiskolázás feltétele minimálisan az érettségi vizsga megléte –, ezért az érettségi bizonyítvány másolatát.
Feltöltve: 2017. augusztus 2.

Nem a NAV kér személyes adatot telefonon!

Egy adózó bejelentése szerint valaki a Nemzeti Adó- és Vámhivatal nevében telefonál és bankszámla-adatokat kér. A telefonban egy udvarias hang közli az ügyféllel, hogy túlfizetése van az adóhivatalnál, de ezt csak nevének és bankszámlaszámának megadását követően tudják utalni.

A NAV telefonon soha nem értesíti ügyfeleit, és soha nem kér bankszámlaszámot, vagy egyéb bizalmas adatot! Kérjük, hogy ha valaki ilyet tapasztal, haladéktalanul tegyen bejelentést a NAV bármelyik igazgatóságán, ügyfélszolgálatán, éssemmiképpen se adja meg adatait! Az ebből eredő kellemetlenségekért a NAV nem vállal felelősséget, mert a hivatal kizárólag ügyfélkapun, postán, illetve folyószámla-kivonaton értesíti az adózókat a túlfizetésekről.

 

Üdvözlettel:
Salgó Attila

sajtóreferens

06-1-427-5061

06-70-491-2907
NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatósága

Feltöltve: 2017. július 13.

A program célja, hogy a kellő motivációval, szakképzettséggel rendelkező, munkára kész és képes személyek ne a közfoglalkoztatásban vegyenek részt, hanem a versenyszférában helyezkedjenek el, ezzel is elősegítve a teljes foglalkoztatás elérését. A program megvalósítása során lehetőség van egy szakember kijelölésére és foglalkoztatásának támogatására (a munkaadó alkalmazottja), aki szakmai segítő szerepkört tölt be az újonnan alkalmazott, korábban közfoglalkoztatott személy mellett.

Részletek a linken.

Feltöltve: 2017. július 4.

A Pest Megyei Rendőr-főkapitányság toborzó csoportja várja a Készenléti Rendőrség Határvadász Bevetési Osztályainak állományába járőrtárs beosztás betöltése iránt érdeklődőket az alábbi időpontban.

  1. 2017. július 04-én 10 órától 14 óráig a Vecsési Rendőrőrsön ( 2220 Vecsés, Fő utca 58.)
  2. 2017. július 06-án 09 órától 10.30 óráig a Monori Járási Hivatalnál (2200 Monor, Kossuth Lajos u. 78-80.)
  3. 2017. július 19-én 10 órától 14 óráig a Maglódi Rendőrőrsön (2234 Maglód, Főutca 23.)

Az állampolgárok személyesen tehetik fel kérdéseiket a rendőröknek, átfogó felvilágosítást kaphatnak a képzésről, a jelentkezés feltételeiről és tájékoztató csomagokat vehetnek át. Forduljon hozzánk bizalommal és kérjen tájékoztatást a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság Humánigazgatási Szolgálatán, a megye valamennyi rendőrkapitányságán, rendőrőrsén!

 

A határvadász-képzés pályázati felhívását és a jelentkezéshez szükséges dokumentumokat letöltheti a www.police.hu/hatarvadasz-kepzes linkre kattintva.