Aktuális

Feltöltve: 2021. szeptember 29.

Üllő Város Önkormányzatának Képviselő-testülete

 2021. szeptember 30-án (csütörtök) 17 órakor tartja rendes ülését, melyre ezennel

m e g h í v o m.

 

Részletek itt

Feltöltve: 2021. szeptember 9.

ÁLLÁSHIRDETÉSEK

 

Műszaki irodavezető álláshirdetés

Az Üllői Polgármesteri Hivatal műszaki irodavezetőtkeres a Városfejlesztési Iroda irányítási feladatainak ellátására.
Az iroda feladatkörébe tartozik: építési beruházások koordinációja, pályázatokkal kapcsolatos teljes körű ügyintézés, környezetvédelmi bizottság döntéseinek előkészítése, végrehajtása, telekalakítás, településrendezési feladatok, vízügyi feladatok, panaszügyek
Vezetői feladatát jelenleg nem függetlenített vezetőként, hanem az alábbi főbb feladatok elvégzése mellett kell ellátnia: egyes szakhatósági állásfoglalások, tulajdonosi, közútkezelői hozzájárulások kiadása, energiahatékonysággal összefüggő feladatok ellátása, előterjesztések írása bizottság, képviselőtestület elé, kapcsolattartás kivitelezőkkel, tervezőkkel
Elvárt végzettség: Felsőoktatásban szerzett építész-, épületgépész-, gépészmérnök, villamosmérnök szakmacsoportokba tartozó, vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség
·      Előnyt jelent: önkormányzati gyakorlat
·      Bérezés: a közszolgálati tisztviselőkről szóló törvény, valamint a helyi önkormányzati szabályozás figyelembevételével megegyezés szerint
Pályázni az alábbi dokumentumok benyújtásával lehet:
·      fényképes, részletes szakmai önéletrajz
·      Végzettséget igazoló okiratok másolata
A pályázatot Földváriné dr. Kürthy Krisztina jegyzőnek címezve elektronikus (jegyzo@ullo.hu) vagy postai úton (Üllői Polgármesteri Hivatal 2225 Üllő Templom tér 3.) lehet benyújtani 2021. 12. 20-ig.
A borítékra kérjük, írja rá: „Pályázat műszaki irodavezetői állásra”
Az állással kapcsolatban érdeklődni lehet Virág Andrea aljegyzőnél a 06 30/681 9943-as telefonszámon.

Feltöltve: 2021. szeptember 1.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a 2021. II. félévi helyi iparűzési adó és építményadó, fizetési kötelezettség teljesítésének határideje 2021. szeptember 15. napja!

A fizetési kötelezettségekről szóló adószámla kivonatok postázása megtörtént a magánszemélyek részére!

Amennyiben az Ön adószámla kivonatán a gépjárműadóra vonatkozóan az „Értesítés kézhezvételekor fizetendő” sorban összeg szerepel, az az előző év, évek hátraléka, melyet köteles megfizetni az önkormányzat gépjárműadó számlájára.

Amennyiben az Ön adószámla kivonatán az „Értesítés kézhezvételekor fennálló túlfizetés”
sorban NEGATÍV előjellel szerepel összeg az TÚLFIZETÉS, melyet visszaigényelhet.
A visszaigényléséről rendelkezni lehet a „www.ullo.hu/ közigazgatás/ ügyintézési kalauz/adóügyek/rendelkezés a (túlfizetés összegéről)” nyomtatványon. A nyomtatványt postai úton, vagy a Városháza recepcióján elhelyezett nyomtatvány gyűjtő ládába történő elhelyezéssel juttathatja vissza Adóhatóságomhoz.

Amennyiben adójukat banki utalással kívánják teljesíteni, azt a következő számlaszámokra tehetik meg:

ÉPÍTMÉNYADÓ SZÁMLASZÁM: 11742056-15392141-02440000
KÉSEDELMI PÓTLÉK SZÁMLASZÁM: 11742056-15392141-03780000
GÉPJÁRMŰADÓ SZÁMLASZÁM: 11742056-15392141-08970000
IPARŰZÉSI ADÓ SZÁMLASZÁM: 11742056-15392141-03540000

Felmerülő kérdéseikkel az Adócsoport munkatársaihoz fordulhatnak:
személyesen:hétfőn 13,00 – 17,30 óra között, valamint
telefonon:29 320-021/116, 131, 109-es melléken, továbbá
e-mailben: devai.eva@ullo.hu címen.

Köszönjük, hogy adókötelezettségük teljesítésével, a befizetéseikkel hozzájárulnak Üllő Város fejlődéséhez.

Dévai Éva
Adócsoport vezető

Feltöltve: 2021. augusztus 31.

Minden magyar önkormányzat versenyzik egymással pályázatok, források elnyerésében és ugyanígy a fejlesztők, beruházók magukhoz “édesgetésében” is.

VECSÉS, MAGLÓD, ÜLLŐ, ECSER ÉS GYÖMRŐ a mai napon új szintet lépett, a jövőben összehangoltan zajlanak majd a településeken a fejlesztésekkel kapcsolatos feladatok, problémák vizsgálatai, a szükséges infrastruktúrák terveztetési és legfőképp forrás keresési feladatai.

A főváros déli szektorában településeink 2000 hektárnyi, 20 millió négyzetméternyi tervezett ipari fejlesztési területtel rendelkeznek. Ez magyarországi viszonylatban is egyedülálló potenciál, a főváros és a repülőtér szomszédságában, amely megfelelő kormányzati figyelmet is igényel.

Amennyiben a következő évtizedben ezek a területek benépesülnek, akkor nem csak jelentős bevételekre tehetnek szert városaink, hanem hatalmas feladatokat is kapnak ezekkel együtt.

Jelenleg az 5 település 70 ezer lakosának napi közlekedése is akadozik a meglévő úthálózatokon, így elkerülhetetlen olyan közúthálózati bővítések megvalósítása, amely a növekvő teherfuvarozói és személyautó forgalmat zökkenőmentesen tudja kezelni.

A mai napon egybehangzóan döntöttünk arról, hogy hatástanulmányt készítettünk arra vonatkoztatva, milyen közút infrastruktúra növelésére lesz szükség mindezekhez.

Természetesen számítani kell arra is, hogy a 20 millió négyzetméter ipari fejlesztés hatalmas munkaerő vonzást eredményez, amelyet nem lehet a meglévő lakosságból kiszolgálni, így jó előre gondoskodni kell arról is, hogy megfelelő dolgozói szállások is létesüljenek párhuzamosan, valamint megfelelő szolgáltatásokat is rendelni lehessen ezekhez.

A munkába járást könnyíteni kell kerékpárutak és belső tömegközlekedési eszközök fejlesztéseivel is, minden érintett település közlekedésének figyelembevételével, hogy minél jobban csökkentsük településeinken a gépjármű forgalmat.

Ezekről szintén közösen gondolkodunk a jövőben és szükség szerint közösen is lépünk fel, lobbizunk azért, hogy központi forrásokat is igénybe tudjunk venni mindezekhez.

A következő tíz év nagy feladatokat állít elénk. Ezeket csak közösen lehet eredményesen megoldani. A csapat összeállt, a munka elkezdődött!

Feltöltve: 2021. augusztus 23.

Üllő Város Önkormányzatának Képviselő-testülete

2021. augusztus 26-án (csütörtök) 17 órakor tartja rendes ülését, melyre ezennel

m e g h í v o m.

Részletek itt.

Feltöltve: 2021. július 23.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Polgármesteri Hivatal – a 9/2021(V.13.) önkormányzati rendelet alapján- 2021. július 26. napjától 2021. július 30. napjáig igazgatási szünet miatt zárva tart.
Halaszthatatlan ügyekben (mint pl.: haláleset anyakönyveztetése) Hivatalunk portaszolgálatán tehetnek bejelentést munkanapokon: 8:00-16:00 óráig, személyesen vagy a +36 29/320-011-es telefonszámon.
A Pest Megyei Kormányhivatal Vecsési Járási Hivatalának Üllői Kirendeltsége július 26-án, a szokásos rend szerint hétfőn 13:00-16:00-ig tart ügyfélfogadást a földszinti irodában.
Megértésüket köszönjük!

Feltöltve: 2021. június 30.

2021. július 5-től (jövő héttől) a hulladékszállítás az egész településen CSÜTÖRTÖKI napokon történik majd.
Ennek megfelelően ezen a héten még /hétfő-kedd-szerda, péntek/ a megszokott rend szerinti napokon ürítik a kukákat, majd 2021. július 8. – tól, csütörtökönként viszik majd a teljes településen a kommunális hulladékot.
Csomagolási hulladék és a zöldhulladék begyűjtés napja is módosul, mindkettőt kéthetente csütörtöki napokon fogják elszállítani, már csak ezen a héten viszik a megszokott napokon.
Tehát ebben a hónapban a szállítások időpontjai:
Csomagolási hulladék: július 1., 15., 29.
Zöldhulladék: július 2., 15., 29.

Kérjük, hogy Internetet nem használó ismerőseiket tájékoztassák a változásról, hogy senkit ne érjen kellemetlenség az időpont módosulása miatt. Együttműködésüket köszönjük!

A hulladékszállítás időpontjai itt.

Feltöltve: 2021. június 28.

M E G H Í V Ó

Üllő Város Önkormányzatának Képviselő-testülete

2021. június 29-én (kedd) 16 órakor tartja rendes ülését, melyre ezennel

m e g h í v o m.

 

Részletek itt

Feltöltve: 2021. június 15.

Ezúton tájékoztatok minden érdekeltet, hogy Üllő Város Önkormányzata 16/2017.(VI.03.) sz. Ö.K. rendelete alapján partnerségi egyeztetést kezdeményez Üllő város Integrált Településfejlesztési Stratégiája (ITS) módosított dokumentációjának véleményezésére.

A dokumentációt Üllő város polgármestere a településfejlesztési koncepcióról, az integrált településfejlesztési stratégiáról és a településrendezési eszközökről, valamint egyes településrendezési sajátos jogintézményekről szóló 314/2012. (XI. 8.) Korm. rendelet (tov.: Kormányrendelet) 29/A.§ (6) bek. a) pontja, valamint a településfejlesztési, településrendezési és településképi feladataival összefüggő partnerségi egyeztetések szabályairól szóló 16/2017.(VI.03.) számú önkormányzati rendeletének 1. melléklete és 3.§ (1) bek. b) pontja alapján partnerségi egyeztetésre bocsájtja és Üllő város hivatalos honlapján 15 napra közzéteszi. A partnerségi egyeztetés során figyelembe vettük a veszélyhelyzet ideje alatt egyes településfejlesztési, településrendezési és településkép-védelmi szabályok eltérő alkalmazásáról szóló 546/2020. (XII.2.) Korm . r. 2 §. (2) bek. a. pontját, miszerint a lakossági partnerségi egyeztetés az önkormányzat honlapján közzétett részletes szakmai tájékoztatóval tehető meg.

Az ITS módosított dokumentációját itt megtekinthetik.

Amennyiben észrevételük van a dokumentációval kapcsolatban, kérjük megküldeni a www.ullo.hu/kozigazgatas/onkormanyzat/rendeletek oldalon a 16/2017.(VI.03.) sz. rendeletre kattintva, annak utolsó oldaláról kinyomtatható partneri adatlapot kitöltve, legkésőbb 2021. 05. 31.-ig a partnerseg@ullo.hu e-mail címre, vagy postai úton a Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési Irodájának címezve a 2225 Üllő, Templom tér 3. címre.

2021. 06. 14. Kissné Szabó Katalin
polgármester

Feltöltve: 2021. május 26.

2021. május 29-én, a szombati piacnapunkon 8.00 – 12.00 óra között a Városi sétány Templom téri bejáratánál kitelepül egy kormányablak busz.
A buszban lehetőségük lesz a mobil kormányablak busz által nyújtott alábbi szolgáltatások igénybevételére:

Veszélyhelyzet ideje alatt lejáró személyi okmányok cseréjével kapcsolatos kérelmek
– Személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;
– Útlevél ügyintézés;
– Vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés
– Elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje

Egyéb kérelmek
– NEK adatlap regisztráció (pl. iskolai beiratkozáshoz)
– Ügyfélkapu regisztráció;
– Védettségi igazolvánnyal kapcsolatos tájékoztatás, ügyintézés;
– Vecsési Járási Hivatal Hatósági Osztályán intézhető ügyek.

Kérjük, hogy a sikeres ügyintézés érdekében az ügyintézéshez feltétlenül szükséges iratokról, nyilatkozatokról az alábbi hivatalos oldalakon szíveskedjen tájékozódni:
Közigazgatási ügyintézéssel kapcsolatos kérdésekben 0-24 órában felvilágosítást nyújt a 1818:
Tel.: 1818 honlap: http://1818.hu
Személyre szabott ügyintézési felület (SZÜF) https://ekozigazgatas.magyarorszag.hu/
Ügyfélkapu: https://ugyfelkapu.gov.hu/
Webes ügysegéd (Ügyleírások): http://nyilvantarto.hu/hu/